Wednesday, December 29, 2010

AYO KE MIRI!!

Hai~~ Lily ni.. kan beria~~
bBboOoOottttt!! ヽ( ̄д ̄;)ノ=3=3=3!!
( ̄▽ ̄) huahhh~

eh. masariatu aku eboi nani and sileh *bebisik ditelinga shirley mcm slalu dibuat carlvin* jalan ke Miri. awal lah kami jalan. shaley aga aku then kami ke rumah babu yachooon dlm pkul 7:11 am sampai. aku expect tah kreta bebaris gila ni sepanjang wall of beijing (since bonus-week-menggila kan) skalinya pheit sejampoot pnjgnya. so kami smpai awal la dlm pkul 8:58 di parkson. bangsat, satu kadai pon alom buka. punya la lapar + kbulur tahap gaban.

so setelah satu jam 32 minit menunggu pizza hut buka, penantian kami pun berakhir. extreme cheezy tu gila mati nyamannya. thank you shirley for the treat. hem-hem :)

ini nani.

ini driver.

sii chantik dan sileh.

saya suka ini.

saya suka blakang mereka ini.

saya suka gmbr ini :)

kami round ke boulevard then ended the trip arah emart. on the way balik ke rumah akong, di sungai liang testuck, nda tau apa ada.. maybe by the time kami passed the area, it was already clear and kana bersihkan. di telisai tu stucknya. so sampai di rumah akung dlm pkul.. 7pm la.

No comments:

Post a Comment